Monday, June 1, 2009

The BSC???

what does BSC stands 4???
~Baby Sitters Club~
(^-^)
actually it's a book series..got tones of it in my
house..dunno y my sis ske sngt these books..since dkat uncle sam's country lg...
but when i sta
rted to read it..it was kinda fun..
the series is about these bunch of teenagers forming a club on baby sitting kids..
and with all kinds of conflicts of them handling the kids and at the same time handling their school+frenship+love life...
it's fun reading it...
the reason y i came out with this BSC thingy is because...
i'm feeling like being in the
club...
hahaha..since i'm having a school break...sume cousins blik kg neyh...
and memandangkan my house is quite near jgak la to my kampung..
sume mesti wajib singgah my house...

believe it!
sumtimes ade yg xnak blik kampung dulu trus nak g to my house..
kalu x dpt jee blik...sume merengek...ade yg wat hal xnak mkn laa...menangis non stop laa...haih...mcm2..
soo my opah said that my house is the 2nd kampung...
hahha...but this thing happen kat bel
ah mak jee..
belah my dad x mcm tuh..

me belah mak cucu yg ke-2...cucu 1 my sis...
soo kalu pape...i and my sis mesti smbg2 ngn my aunts jelaa...kalu ckp ngn budak kecik...sure they have no idea rite..
nak ckp ape pun...hahha

juz imagine bile balik raye ke ape...
sume nyee budak3 dlm umah tuh...riuh ohh...
t ade je yg menangis...main2 jatuh nangis..

nangis bukan kejap2...ade yg smpai muntah2....
and guess sape yg kene lap???
ME!!
aduih....sumtimes ade yg nak manje2...sume suh me yg wat..ade yg merajuk
ngn parents...kakak ni jgk yg melayan...
drpd mandi,makan,tito sume laa...
tp yg pling i like the most if kalu ade baby-baby y
g kecik2 yg still xtau pape ade..
hah..itu i rela do anything...tukar pampers pun nak..hehe..
smpai baby tuh pun rimas i guess...

asyik pipi jee jd mangsa rite?
..hahah..spe suh cute sngt...oohh..i'm missing baby za
fran...comel...
soo scare tidak langsung nye...i'm one of the BSC members...hahha...perasan...but it's true..
i have to baby sit them bile mak2 diorg started to sembang like there's no tomorrow...
haha..dun get me wrong..i mean ofcoz laa they have sumthing to talk about rite
cuz be4 this bzy with work and jarang jumpe...i'd remembered this one day...during malam raye i guess...they sembang smpai kul 3 ke 4 pg...haha..giler..
opah i ade RAMAI ANak...got 7 of th
em all together...
cucu pulak...jap2..kene kire..
5+4+6+3+3+3=24!..

my uncle acu blum kawen lagi sooo die xde ar lg..and2 mne tau yg akn dtg lg ke kan..mne tau...hahaha...
byk owwhh....kalu tngkp gmbar satu family neyh...penuh kot..hehhe..
(opah opah ..t get ready dpt cicit plak from kak mira..hahha..)



ni baby harith zafran!!


4 comments:

Epah said...

harith? lol. alolo comel busuk busuk. bak baby tu haha

$yAr!FaH L!yaNa said...

harith....haha..
xleh arr..he's mineee...ngee..XD

Madu said...

jap. my sister ada banyak gile babysitter club tuh HAHA serious

$yAr!FaH L!yaNa said...

really??
ahah..buku tuh mmg best 4 teenagers cm kakak kite dulu..haha