Sunday, September 26, 2010

KISAH



kisah...ada apa dengan kisah ek?kau kisah??aku kisah??ermm..okay..let's say if kita ade masalah...and kita cerita dekat org..they surely wud'nt understand and feel the samething that u did rite??but still..they still tried to understand..that's GOOD lah...but for some people yang dah dgr masalah kite then cakap itu ini as if masalah tu takde ape2 pun..what wud u feel???DUSH! you're not in my shoes lah dum dum...suke hati je nak cakap...yelah..manusia...they have diffrnt sort off perspectif in life..kalu cakap mende yang elok2 that wud help tak ape...ni cakap macam 'alaaa..tu pun nak jadi masalah...it's nothing lah'.......DUM DUM again! haih...aku diam masalah...tak diam PUN masalah...abes nak buat ape??you tell me...ingt everything in life boleh buat suke hati ke? one thing you've done wrong it would effect everyone! soo..for me..i think it's better to keep quiet with my own problems...aku cite kau tak paham..means same je if aku tak cite kau tetap takkan faham...faham?
My biggest problem is what to do about all the things I can't do anything about

No comments: