Sunday, November 2, 2008

macam x caye je....heheh..


MY KEYBOARD......
haha...my dad punye actually...
lepas pmr neyh memandangkn xde keje nak buat..
try laa blaja main keboard neyh...my dad suh blaja bace notes dulu..
rase malaz nak blaja bace notes..penin kpale je...mcm2 rupe ada...soo, i decided to play by ears je..without reading notes ...
and...yg made me happy is i can guess the rite notes correctly...
hahaha...
agaknye dapat from my dad kowt..cuz my dad is a musician...he can main anykind of instrument...bez kan??
soo bile dah free cmni...i blaja la main this keyboard...then nak mintak dad ajar..
die main laju..
x sempat nak catch up...then he's too buzy..
soo..guess i blaja main katne???
hahah
blaja main kat YOUTUBE!!!!
juz taip any songs yg nak blaja..siap ada tutorial lagi....heheha
dulu x perasaan pun..tp now...da tau...senang skit...
tp one thing is kne pandai cari ar..cuz ada yg tutorial yg diorg wat susah2....
skrg i can play 3 songs in juz one week...hehhe...unbelieveable...me also x caye...
these are the songs yg i knw how to play...
first song-I'll Wait For You..by Elliot Yamin...
that's my favourite song....
2nd song..My heart Will Go ON...Celine Dion
3rd song...i'LL be rIghT Here waiting 4 U...
lagu lain pun ada gak..but x blajo the full song..
like ...leona lewis-better in time..
rihanna-take a bow..
ada lagi tp tau intro die je..
hehe..
tp playing keyboard makes me fill happy...
at least terasah gak bakat yg ada..
hehhe..tp xde lah nak g jauh sngt..sekadar tau main neyh pun dah okeyh...
at least mcm2 things i can do...
(^_^)



4 comments:

sherot said...

waa! gud2 boleh bt keje sampingn
haha :DD
btw its good u know bile kte tau how to play any music instruments

$yAr!FaH L!yaNa said...

hehe..yup2..
thanx2 sherot...XD

nAz@rol said...

hahaha
pndi ke???
bunyi cam tkn demo kt keybod je

uhhuuhuhu

kidding

$yAr!FaH L!yaNa said...

naz!!!